Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
- Záručná doba začína plynúť od prevzatia výrobku kupujúcim.
- Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov rovnako ako v kamennom obchode.
- Ku každému tovaru je priložená faktúra, ktorá zároveň slúži ako záručný doklad.
- Kupujúcemu odporúčame pred zaplatením a prevzatím zásielky z pošty či od kuriérskej spoločnosti skontrolovať či nedošlo k poškodeniu zásielky. Ak dôjde k rozsiahlemu poškodeniu ako napr. roztrhnutý obal, deformácie a iné väčšie poškodenia , v tomto prípade zásielku nepreberajte. Na základe škody je potrebné spísať s prepravcom zápís-protokol o zistených vadách , ktoré nastali počas prepravy. Ak napriek značne viditeľnému poškodeniu obalu balík prevezmete, bude to na Vašu vlastnú zodpovednosť a reklamácia z toho titulu nebude uznaná.
- Kupujúci ma právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktoré zavinili predávajúci, dodávateľ alebo výrobca a vzťahuje sa naň záruka.
- V prípade , že dôjde k vade výrobku, ktorý je v záručnej dobre, zákazník ma právo na odstránenie vzniklej vady.V prípade, že vada tovaru bude neodstrániteľná, nahradí dodávateľ zákazníkovi nový výrobok, alebo ak si bude zákazník želať výrobkom nového typu, pričom v prípade potreby dôjde k vráteniu cenového rozdielu či doplateniu. V prípade, že predávajúci nebude mať k dispozícii nový výrobok a zákazník si nebude želať podobný výrobok vráti sa zákazníkovi plná cena zakúpený tovar vrátane poštovného a balného najneskôr do 15 dní od vzniku nároku.
Záruka sa nevzťahuje v prípade, že:
- k závade došlo nadmerným mechanickým opotrebením výrobku spôsobeným kupujúcim
- znečistením tovaru v dôsledku zanedbania údržby
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi v ktorých sa tovar bežne používa.
Za vonkajšie vplyvy sa považuje: napr. pádom alebo nárazom. Zásahom do tovaru neoprávnenou osobou(neodborné opravy či úpravy)
Za mechanické vplyvy sa považuje: napr .prerezanie, roztrhnutie, tepelné poškodenie, zámerným poškriabaním či neúmerným fyzickým zaobchádzaním - škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti či katastrofy
- poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
- Záruka sa nevťahuje taktiež na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.
- Náklady na dopravu reklamovaného tovaru k nám hradí zákazník, späť k zákazníkovi hradíme my.
Tovar, ktorý si želáte reklamovať nám zašlite čistý vo vhodnom obale spolu s kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a vyplneným formulárom na adresu :
Morelli –Michal Nový
Stöcklová 2/A
085 01 Bardejov
Odporúčame zaslať tovar doporučene , prípadne ako poistenú zásielku.
Pozor! Nie na dobierku. Reklamovaný tovar je možné priniesť na uvedenú adresu aj osobne.
O vybavení reklamácie Vás budeme informovať ihneď po jej spracovaní, ktoré prebehne v čo najkratšom čase, v prípade potreby posúdenia stavu reklamovaného tovaru najneskôr do 30 dní.